måndag 7 november 2011

Lat tjej...

Hehe, lite dålig på att uppdatera kan jag väl medge att jag är...

Jag har skrivit min förste tenta, får ut den torsdag eller fredag denna vecka! Jag har iaf varit hem till Åland och hälsat på. Träffat alla saknade kompisar, min familj och dessutom så var det KM, så jag fick se på en massa duktiga gymnaster, det var jätte roligt! :)

Denna helg ska Erika komma på besök :D:D Vi ska tatuera oss... ;SSSSS, stört nervös tjej som sitter och skriver just nu!

Igår blev ja tillfrågad att vara tränare till de duktigaste tjejerna här i norrköpings gymnastik klubb, så det var jag igår och det var jätte roligt! Så nu har ja både små tjejer och sedan lite äldre!

Igår var jag även på bio med Anna och Oskar, vi såg jägarna 2, den var bra, men inte lika bra som ettan :) Nu ska ja kanske våga att försöka väcka Anna, hon kan ju inte sova bort hela dan bara för att hon är ledig, medan vi andra måste till skolan... Somna typ på föreläsningen imorse.. Jag är hungrig och vill inte äta själv, hoppas anna är hungrig hon med!

Ha det bra! :)
Längtar tills på torsdag då Erika kommer hihi, Puss hej!

Erika och jag har vår egen lilla förfest hemma hos mig för ett tag sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar