fredag 17 februari 2012

:(

Ni kan inte förstå vad som hänt. För 2 år sedan nästan exakt, på söndag om 2 år sedan, så fyllde jag 18 år, då fick jag en ipod av mina älskade vänner, den har ja haft ända sen dess, jag har haft med den vart jag än far, och nu när ja flyttat så har ja alltid tänkt på er när jag lyssnat på den. Men nu är den borta och jag hittar den ingenstans, känns så hemskt, som ett tecken på att vi alla skiljts åt, gråter lite för mig själv över min förlorade ipod och mitt minne av er, men som tur är så har ja ju 10000000 andra härliga minnen av er som jag aldrig kommer glömma! Puss, saknar er alla massor och önskar ni alla vore här!

2 kommentarer:

  1. men gulle! kanske vi maste fixa en ny som forsenad 20 ars present sen nar alla ar hemma da :)

    SvaraRadera
  2. neeeej! :( du får leeta liite till så ska du nog hitta den! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GULLIS! PUSS

    SvaraRadera