lördag 1 oktober 2011

"They can never ever call you by.."





 Idag har jag varit på stan, köpt tyg till overallen och sedan har jag även köpt nya vinter skor, lite smink, en necesär och två par fingervantar!
Idag är jag inte lika glad som igår, ingen jag skriver till på facebook skriver tillbaka, vet inte om det är något fel på facebook att ingen får det jag skriver eller om bara bestämt sig för att dissa mig idag, har skrivit till ca 10 pers som inte har svarat..

Aja nu ska jag snart gå och lägga mig, imorn skall jag upp tidigt för vi skall och bada på äventyrsbadet här i Norrköping, sedan kanske jag ska på tjugo års kalas till Gizem på kvällen, får se lite, blir iaf en lugn kväll eftersom jag har min första träning med östgöta truppen på söndag! :)

Sköt om er! Puss

Två bra låtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar