torsdag 29 september 2011

GLAD TJEJ!

Hej! :D :D

Idag har varit en så himla bra dag! :D Först så fick jag reda på att jag är godkänd i min första kurs! :D iiiih, sedan så fick ja mejl från östgötska truppens tränare som skrev att hon jätte gärna ville att ja sku komma och träna med dem, så på söndag skall jag åka med dem till linköping och träna, aaaah ! :D
Sedan får ja inte glömma att igår var jag och åt väääldigt god plankstek hos Sanna, och idag åt ja mumsig fläskfilé med klyftpotatis hos Amanda, hur snälla vänner har inte jag som bjuder mig på middag :D Anna och jag får försöka bjuda tillbaka någon gång, får sitta och äta på golvet bara, hehe..
Sedan har de hänt lite annat också, men det tänker ja inte berätta här, ni får höra av er om ni vill ha mera informaiton ;)

Puss sötnosar, ja är iaf stört hyper glad just nu :D



Typ lika glad som lillebror Eric! Sötnos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar