torsdag 22 september 2011

Partiiiii

Hej!

Igår fick jag och Anna för oss att dra till Hugo eftersom vi hade fribiljetter dit! Vi lagade super goda drinkar, och sedan begav vi oss i regnet till Hugo. Väl på Hugo mötte vi Amanda och hennes buddie Sara! Anna och jag snackade med en massa olika människor, dansade och hade det riktigt roligt!

Idag har jag varit på ett aerobics pass med Amanda på friskis och svettis, det var riktigt roligt, blev jätte svettig och instruktören var så bra! Imorgon blir det ett danspass, på lördag dans fuego (AS KUUL), sedan ska ja åtminstone på ett yoga, dans fuego, dans afro och ett aerobics pass nästa vecka, kanske ska testa på core också, få se lite !

Imorgon är jag dessutom ledig från skolan, sköönt, dock kommer ja måsta plugga ändå, ska läsa min engelska kurslitteratur, och sedan skriva 2 A4 sidor till på tisdag!

O.b.s denna vecka har ja inte ätit godis eller chips eller glass :) hihi, nyttig tjej nooot, åt på middag på mc donalds igår, och pizza idag... Men ändå, inget godis och sånt iaf hehe :)

Nu sova, puss!



 Fin låt, kanske lite deppig, men den är fin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar