lördag 24 september 2011

Filmkväll och Cromwells

Igår var jag först själv på ett danspass, det var kul, kände mig som en ful elefant men haha, vi dansade allt från thriller, afro, latino, grease ja allt möjligt, bra uppvärming inför kvällen :)

Sedan åkte vi och köpte 1,3 kilo godis! 2 påsar chips och ranch dipp, läsk och plus att amanda hade en halv öppnad ostbågspåse hemma! Tror vi fick i oss all chips, men har ungefär 1 kilo godis kvar... Vi såg Maria Wern-pojke försvunnen, den var bra! Dock var jag helt hyper eftersom jag i princip sovit en timme under natten innan, det var en sån därn natt när man bara inte kan somna utan ligger vaken och sedan så får man bara panik för att man inte somnar och ja det blir en enda ond cirkel!

Men iaf, efter filmen drack vi lite vodka, fixade oss och sedan bar det av till en pub som heter Cromwells, det var helt smockat! Man kunde inte röra sig typ! Vi stannade inte så länge utan åkte en stund till Puls/Hugo stod där utanför och hälsade på lite folk. Sedan åkte vi till Max, köpte 10 orginalmål och åkte på efterfest till Micke, Amandas buddie!

Allt som allt en riktigt rolig kväll! Dock blev det ju ingen dans fuego idag kl 12, var inte riktigt så pepp på det när jag vaknade... Men jag och Anna ska ut och gå snart, det är jätte fint väder här så :) hihiii

SÄTT PÅ BÅDE YOUTUBE KLIPPET OCH MIN FILM SAMTIDIGT! :D




PUSS HEJ!

1 kommentar: