torsdag 8 september 2011

Pepp!

Hej! Jag är så sjukt pepp på att börja träna nu, och nu har jag två alternativ, vad tycker ni, pole dance eller konståkning? ;)

Skrev lite med Zida Wiss, så här skrev hon till mig:
" Ja, gör det. Har träffat en tjej som jag kan tänka mig att har starta det :) minns bara inte vad hon hette, men hon har även gått kurser i stripaerobic. Träffade henne på en workshop en gång. Tycker du ska börja och satsa på att få jobba som instruktör efter ett tag. Du är ju grym så det kommer gå fort för dig :) "
Så kanske jag blir pole dance instruktör i framtiden, vem vet ;) haha



Här är iaf två filmer, en på Zaida när hon dansar och en film på en tjej som åker konståkning, vad ska jag välja? :)


2 kommentarer:

  1. klart du ska börja på pole dance :D det gillar nog killarna ;) hihi

    SvaraRadera
  2. Haha, det är dessutom väääldigt bra träning, kolla musklerna som alla har som håller på med det!

    SvaraRadera