söndag 4 september 2011

Söndag - Ser det som komma skall

Hej! Alla mina vänner faller för den lilla sjukdoms epidemin som värker härja här, nu är det bara jag kvar, så jag ser bara hur min framtid kommer se ut, fylld av äcklig rethosta som håller på i flera dagar och feber :S ujuj..

Men iaf jag har haft en jätte rolig helg, fylld med äventyr och roliga människor! Har lagt ut lite bilder på facebook om ni vill kolla!

Nu mina vänner skall jag för första gången öppna kursböckerna och börja läsa! Önska mig lycka till, PuSSS!

Amanda sjunger påriktigt fint, hon kan sjunga, men vet inte riktigt hur det blev och låta så här just den här kvällen.. Vi har iaf varit först på fördrink hos Sanna, sen på finsittning, sen till trappan, sen till anna och mig för att dicka lite till och nu går vi till trappan igen, märks att vi varit med om två förfestar och en sittning och utgång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar