söndag 18 september 2011

Tillbaka!

Hej Hallå! :)

Nu sitter jag framför datorn helt slut i kroppen! Kom just hem från gymmet och körde ett riktigt skönt pass, såg ut som jag hade simmat efteråt... Mina muskler börjar ge upp nu, har tränat 4 gånger den här veckan nu, efter att ha haft typ mer än 1 månads uppehåll, och jag har kört fullt ut, så ja jag är lite trött nu, hehe!

Men i fredags då hade vi våffelkväll hos Anita och sedan spela vi ett tjejspel, ett spel med en massa frågor man ställer till varandra, igår var det först kräftskiva/förfest hos Amanda med Patric (amandas släkting) och hans kompisar, sedan begav vi oss till Puls, där det var typ aaapa lång kö (köade i typ 45min!) och jag var så kissnödig, så Patric och jag skulle gå och pissa, jag hitta ett fint träd som man kunde gå under löven(ni vet som i typ pocahontas!) och när ja sitter där och pissar så hör ja hur nått prasslar så står det en gubbe typ en meter bakom mig, aah ja har typ aldrig blivit så rädd förut, måste avbryta kissandet drar snabbt upp byxorna och springer ut till Patric som väntar mig, usch, det var riktigt obehagligt! Men iaf inne på puls var det massor med folk, nästans för mycket, det var helt okej, inte så jätte roligt :)

Nu ska ja se på en film tror jag, kanske unna mig själv lite glass, hihihii , imorn blir det yoga! haha, som ni märker är jag helt cp, typ övertrött moohahahahaaaaa,

Tjingeliiiing ;)

P.S Melissa Horn skall spela här i Norrköping den 11 december, dööör lite :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar