tisdag 6 september 2011

Nu vart det min tur..

Som väntat har jag också fallit för den hemska förkylningen nu, imorse när ja vaknade så svettades jag som en gris men samtidigt frös ihjäl, hatar verkligen det här! Blir hemma från skolan idag, för jag vill på Kalasmottagningen i Linköping imorgon! Det är en fest för alla nollor från hela linköpingsuniversitet, alltså både från Norrköping och Linköping, sedan kommer det också en massa tvåor, treor, fyror osv. Johnossi ska spela och jag tror det kommer bli asbra, men så klart blir jag sjuk idag. bLÄÄÄ, usch, fyyy! Och dessutom ska min arbetsporfolio på typ 8 sidor vara klar tills på måndag och jag har skrivit 1 sida... Plus att ja borde läsa typ 300 sidor från en bok, hm.. Jag måste bara försöka proppa i mig Alvedon och plugga ändå, önska mig lycka till, kram!

P.S, jag saknar er! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar