tisdag 13 september 2011

WÄÄÄäääuW

Wääää, inatt satt jag uppe till klockan tjugo i fem på natten och skrev, jag lyckades under hela dagen producera 4 A4sidor! Stört!! Drack en massa energi drickor dock för att hålla mig vaken. Det var jätte roligt att stiga upp sedan halv åtta imorse också för att gå till skolan :)

Nu vaknade jag just, har sovit 2h, för om ungefär en timme ska jag och gymma hihiihiiii, har köpt allkort på friskis och svettis för ett halv år så nu är det bara att träna på hur mycket jag vill :D Så stört pepp, har de senaste veckorna bara fått mera och mera myror i brallorna och nu börjar de bli extremt kan aldrig sitta still, dör, men snart får jag träna! :D

På torsdag skall jag dessutom till gymnastiksalen här i Norrköping och prata med en kvinna där och samtidigt kolla in salen! Kanske skall vara lite tränare så :)

Nu ska ja äta lite, sedan träna, kan inte väääntaaa! :D

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar