tisdag 30 augusti 2011

Tisdag - Sovmorgon!

Hej! Idag börjar jag först klockan 13 så det är riktigt skönt, men steg upp till elva ändå, tänkte försöka läsa lite i min kurslitteratur, men får se hur mycket jag orkar, hehe...

Igår var jag som sagt och fikade med Amanda på fräcka fröken, det var jätte trevligt och vi satt och snackade i typ 2h! :)

Idag har jag en föreläsning i skolan, sedan någon kort info och jag slutar kl 15.30 ungefär, efter det skall jag hem, äta middag och fixa mig, för ikväll är det pubrunda ! :)

Pubrundan går ut på att olika festerier (varje program (alltså typ lärarna, sjuksköterskorna mm) har ett eget festerie, typ 10 personer som fixar och donar hela året och fixar olika events) är på olika pubbar, och vi nollor skall gå runt till alla dem, och vid varje pub så är det en tävling som man ska få poäng på och sen är det ett lag som vinner! Efter pubrundan tror jag dessutom det är utgång på trappan! Så blir nog en kul kväll! :)

Glömde förresten kameran igår... men ska försöka ta med den nån dag eller kväll eller att någon annan tar kort åtminstone!

HÄÄj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar