tisdag 13 december 2011

Spy

Jag har ätit så mycket godis idag så det känns som om jag ska spy :( är helt proppmätt på godis, och det är ingen skön känsla inte!

Idag har ja först haft en föreläsning och sedan har ja efter det suttit i skolan och pluggat i mera än 3h... Så ja därför tyckte jag att ja var värd lite godis när ja kom hem, men det blev lite mera än lite godis haha!

Imorgon är jag ledig, alltså ingen skola, men på kvällen ska jag på julbord med gymnastikföreningens alla tränare, det blir nog trevligt :) Snart far Anna hem, så då kommer jag bli ensam här, aja, men de är lite mindre än en vecka, så jag ska väl klara mig! Oskar sa att han säkert kunde hitta på något någon dag, jag får väl sitta och plugga en massa de andra dagarna, se på film och äta mig proppmätt på godis hehe :)

Nu håller jag på och städar i mitt alldeles för stökiga rum, förstår inte hur jag alltid lyckas få det så stökigt, och hur alla mina kläder på något konstigt sätt alltid blir utspridda över hela golvet...

Snart är jag hemma på Åland, och jag längtar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar