torsdag 12 januari 2012

AJ!

Jag har så ont överallt i mina muskler, igår var jag på min första disco dans freestyle träning, och idag var ja 2h i gymnastikhallen och tränade lite för mig själv! Igår var verkligen jätte roligt :) Längtar tills nästa träning! :)

Snart ska Anna och Oskar komma över hit och vi ska se på Jönsson ligan, de sover just nu på en luftmadrass i mitt rum haha!

Imorn är vi bjudna på middag till Oskars kompis, vi ska äta biff, klyftpotatios och berniésås! :D:D gott! På lördag tror jag att vi ska ut!
Jag är ledig nu fram till på torsdag då jag har tenta... Bläää, så ledig och ledig är ja väl inte, måste tenta plugga, men på söndag ska jag till Emma och tenta plugga med min arbetsgrupp, då får ja dessutom träffa Emmas lilla baby, han är 2 månader nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar